Jeugdherinnering.

Ja, ik ben echt bezig met mijn vroege jeugd naar boven te halen. Dat krijg je soms als je wat ouder wordt en je moet toch wat als je de hele dag opgesloten zit.

Deze keer kwam ik de oude foto tegen van het jongetje Dickie dat van de buurman het verzoek had gekregen om de grote zeug terug in zijn hok te sturen. Ik weet niet meer of mij dat wel gelukt is.
Hoe harder je een varken aan zijn staart trekt, hoe sneller zij de verkeerde kant op rent. 
Die nuttige levensles heb ik toen in de praktijk geleerd.

En die scene heb ik nu dus in hout uitgebeeld.

varken in opbouw
jochie in opbouw.
bijgewerkt varken in opbouw

jochie (links) en varken (rechts).








originele foto

resultaat met voorbeeld

































Reacties

Populaire posts van deze blog

Windmannetjes.

Vliegende reiger.

Dansfifike.